Tzaneen, Letsitele; Tshega Cristian Missions - Reisverslagen van Meike Willemsen - WaarBenJij.nu Tzaneen, Letsitele; Tshega Cristian Missions - Reisverslagen van Meike Willemsen - WaarBenJij.nu

Tzaneen, Letsitele; Tshega Cristian Missions

Zie mijn profielbeschrijving!!

Recente Reisverslagen:

04 November 2015

Slokje bier; we zijn getrouwd

22 Oktober 2015

PremJee(eeshhh)

11 Oktober 2015

Vier uur vertraging, sorry

28 September 2015

Don't dance

17 September 2015

Do you want an orange?
Meike

Net twee dagen 18 voordat ik een reis maak van drie maanden naar Zuid Afrika. De eerste twee maanden zal ik me bezighouden met vrijwilligerswerk in Limpopo; een klein, zeer arme township in het noordoosten. Ik word hulpdocent op een school voor basis- en middelbare school leerlingen. In schoolvakanties renoveren en bouwen we de school verder op en organiseren we events voor de kinderen en volwassenen. De laatste maand mag ik een stage volgen op de universiteit in Pretoria, over gehoorschade die mannen oplopen die in de mijnen werken.

Actief sinds 14 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4136

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 17 November 2015

Tzaneen, Letsitele; Tshega Cristian Missions

Landen bezocht: